II. Kursów doskonalących moje kompetencje pomocowe, m.in.:
Metoda Kids’ Skills - tytuł praktyka metod: „Dam radę” i „Jestem z Ciebie Dumny”,
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach,
Metoda Lego TUS,
Objawy psychosomatyczne u dzieci i młodzieży,
Kurs Self-Regulation dla specjalistów III,
Patomechanizm zaburzeń emocjonalnych, ich różnorodne objawy raz metody terapii,
Trening Zastępowania Agresji,
Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym,
Zastosowanie terapii opartej na mentalizacji (MBT) w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzinami – warsztat i techniki pracy specjalisty,
Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?
Zaparcia nawykowe i moczenie,
Zaburzenia psychiczne przejawiające się myślami samobójczymi i zachowaniami autodestrukcyjnymi u młodzieży szkolnej,
Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka. Edycja V,
Interwencja w sytuacji przemocy rówieśniczej. Metoda Wspólnej Sprawy wg Kena Rigbiego. Edycja VII,
Kreatywne metody w pracy psychologa i pedagoga. Szkolenie dla specjalistów,
Uczeń z depresją. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży w szkole. III edycja,
Uczeń z zaburzeniami lekowymi. Profilaktyka zaburzeń lękowych wśród dzieci i młodzieży w szkole. III edycja,
Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie,
Rozwój osobowości dzieci i nastolatków,
Interwencje poznawczo – behawioralne w pracy z dzieckiem /nastolatkiem z ADHD,
Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie ze złością. Szkolenie dla specjalistów,
Depresja dzieci i młodzieży. Szkolenie dla specjalistów,
Terapia ADHD,
Różnorodne spektrum autyzmu,
Zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży,
Rodzicielstwo, wychowanie i tworzenie środowisk skoncentrowanych na rozwiązaniach,
Diagnoza i terapia nadwrażliwości dźwiękowych u dzieci i młodzieży. Mizofonia, fonofobia, hiperakuzja,
EEG Biofeedback,
Wsparcie dzieci po doświadczeniach traumatycznych poprzez pracę z ciałem, TSR i zabawę,
Terapia behawioralna tików,
Mutyzm wybiórczy w teorii i praktyce,
Nadwaga i choroba otyłością u dzieci i młodzieży. Jak wykorzystać terapię poznawczo – behawioralną w pracy nad problemem młodego człowieka i jego rodziny?
Dwuletnie szkolenie podyplomowe z psychoterapii poznawczo - behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali - edycja 18 – w trakcie.
Przez cały okres aktywności zawodowej nieustająco doskonaliłam i doskonalę swój warsztat pracy. Brałam udział w dziesiątkach szkoleń, które trudno byłoby wyliczyć w ramach tej prezentacji. Byłam uczestnikiem m.in.:
I. Szkoleń z zakresu diagnozy, np.:
Skala Inteligencji Stanford-Binet 5,
Karty Oceny Zachowania i Emocji (KOZE),
Stosowanie i interpretacja Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2,
Neuropsychologia Kliniczna Dziecka,
Procedura, obliczanie i interpretacja wyników zmodyfikowanej wersji Dziecięcej Skali Rozwojowej DSR Plus,
Podstawy stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC- V,
Zaburzenia więzi. Diagnostyka,
Diagnoza psychologiczna wobec dziecka wykorzystywanego seksualnie, jego rodziny oraz elementy wsparcia opiekuna,
Diagnoza i konceptualizacja w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą,
Złoty standard diagnozy autyzmu Prezentacja Narzędzia ADOS-2,
Karty Oceny Jakościowej Rozwoju Dziecka do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do 15 roku życia (KOJR),
Kontakt:
Adres:
ulica Waryńskiego 22
74-400 Dębno