Logo

Doskonalenie zawodowe

II. Kursów doskonalących moje kompetencje pomocowe, m.in.:

  • Metoda Kids’ Skills - tytuł praktyka metod: „Dam radę” i „Jestem z Ciebie Dumny”,

  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach,

  • Metoda Lego TUS,

  • Objawy psychosomatyczne u dzieci i młodzieży,

  • Kurs Self-Regulation dla specjalistów III,

  • Patomechanizm zaburzeń emocjonalnych, ich różnorodne objawy raz metody terapii,

  • Trening Zastępowania Agresji,

  • Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym,

  • Zastosowanie terapii opartej na mentalizacji (MBT) w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzinami – warsztat i techniki pracy specjalisty,

  • Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?

  • Zaparcia nawykowe i moczenie,

  • Zaburzenia psychiczne przejawiające się myślami samobójczymi i zachowaniami autodestrukcyjnymi u młodzieży szkolnej,

  • Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka. Edycja V,

  • Interwencja w sytuacji przemocy rówieśniczej. Metoda Wspólnej Sprawy wg Kena Rigbiego. Edycja VII,

  • Kreatywne metody w pracy psychologa i pedagoga. Szkolenie dla specjalistów,

  • Uczeń z depresją. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży w szkole. III edycja,

  • Uczeń z zaburzeniami lekowymi. Profilaktyka zaburzeń lękowych wśród dzieci i młodzieży w szkole. III edycja,

  • Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie,

  • Rozwój osobowości dzieci i nastolatków,

  • Interwencje poznawczo – behawioralne w pracy z dzieckiem /nastolatkiem z ADHD,

  • Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie ze złością. Szkolenie dla specjalistów,

  • Depresja dzieci i młodzieży. Szkolenie dla specjalistów,

  • Terapia ADHD,

  • Różnorodne spektrum autyzmu,

  • Zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży,

  • Rodzicielstwo, wychowanie i tworzenie środowisk skoncentrowanych na rozwiązaniach,

  • Diagnoza i terapia nadwrażliwości dźwiękowych u dzieci i młodzieży. Mizofonia, fonofobia, hiperakuzja,

  • EEG Biofeedback,

  • Wsparcie dzieci po doświadczeniach traumatycznych poprzez pracę z ciałem, TSR i zabawę,

  • Terapia behawioralna tików,

  • Mutyzm wybiórczy w teorii i praktyce,

  • Nadwaga i choroba otyłością u dzieci i młodzieży. Jak wykorzystać terapię poznawczo – behawioralną w pracy nad problemem młodego człowieka i jego rodziny? 

  • Dwuletnie szkolenie podyplomowe z psychoterapii poznawczo - behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali - edycja 18 – w trakcie.

Przez cały okres aktywności zawodowej nieustająco doskonaliłam i doskonalę swój warsztat pracy. Brałam udział w dziesiątkach szkoleń, które trudno byłoby wyliczyć w ramach tej prezentacji. Byłam uczestnikiem m.in.:

I. Szkoleń z zakresu diagnozy, np.:

  • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5,

  • Karty Oceny Zachowania i Emocji (KOZE),

  • Stosowanie i interpretacja Skali  Inteligencji  i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2,

  • Neuropsychologia Kliniczna Dziecka,

  • Procedura, obliczanie i interpretacja wyników zmodyfikowanej wersji Dziecięcej Skali Rozwojowej DSR Plus,

  • Podstawy stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC- V,

  • Zaburzenia więzi. Diagnostyka,

  • Diagnoza psychologiczna wobec dziecka wykorzystywanego seksualnie, jego rodziny oraz elementy wsparcia opiekuna,

  • Diagnoza i konceptualizacja w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą,

  • Złoty standard diagnozy autyzmu Prezentacja Narzędzia ADOS-2,

  • Karty Oceny Jakościowej Rozwoju Dziecka do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do 15 roku życia (KOJR),

Copyright © 2025  psychologdebno.pl 

Logo

Kontakt:

Adres:

ulica Waryńskiego 22

74-400 Dębno